Thuisvester helpt kwetsbare huurder in coronacrisis

Publicatiedatum: 19-03-2020

Voor iedereen zijn het bijzondere en moeilijke tijden. We zitten in sociale isolatie en zijn bijna alleen nog maar thuis. Dit kan extra moeilijk zijn voor ouderen voor wie eenzaamheid toch al een probleem kan zijn. Daarom willen wij, nu we onze dienstregeling hebben moeten beperken, iets extra’s doen voor onze oudere huurders.

Bellen oudere huurders
Daarom gaan wij zoveel mogelijk van onze oudere huurders bellen. Wellicht kunnen wij iets betekenen. Bijvoorbeeld door gewoon even met aandacht een praatje te maken of een dringend benodigde boodschap te halen. Wij weten niet waar nu precies behoefte aan is, dus vertel ons aan de telefoon wat u nodig heeft of hoe we kunnen helpen!

Wij bellen in eerste instantie onze huurders die 80 jaar of ouder zijn. Valt u niet in deze groep of bent u niet gebeld, maar heeft u wel de behoefte om een praatje te maken? Dan kunt u bellen met onze klantenservice via 085 - 20 20 777. Onze medewerkers maken graag een praatje met u!

Wij volgen hierbij wel de richtlijnen van het RIVM, dus voeren geen acties uit waarbij we in contact komen met zieke huurders of in de woning aanwezig moeten zijn. Ook blijven onze medewerkers met lichte klachten thuis.

Oplichters actief
We weten ook dat er momenteel oplichters actief zijn die misbruik maken van de situatie en kwetsbaarheid van (oudere) mensen. Wij kunnen het daarom goed begrijpen als u twijfelt of u echt met een medewerker van Thuisvester te maken heeft. Twijfelt u? Geef dit dan aan in het gesprek. De medewerker van Thuisvester geeft u dan zijn/haar naam en u kunt dan zelf later (of meteen) contact opnemen met onze klantenservice via 085-20 20 777. De medewerker klantenservice verbindt u dan weer door met de medewerker die u eerder gesproken heeft. Zo weet u altijd zeker dat u met Thuisvester te maken heeft.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden